sábado, 20 de septiembre de 2008

Presentació

Hola, em dic Juana de Arco, aquest és el meu nou blog.

Hi publicaré diverses entrades, de l'institut fins a coses del dia a dia que jo trobi interessants.

Ara explicaré alguns temes pels quals em declino.
M'agrada molt llegir llibres de fets irreals, de ciència ficció, algunes novel·les policíaques, de màgia, bruixeria, i d'entre altres.

També m'agrada molt ballar encara que sincerament ara m'he tornat una negada a fer esport i exercici, des de que he trobat algú amb qui compartir la meva vida el que se'n diu aficions queden per segon plat, sense apuntar els amics que també aniran per damunt de les meves aficions jajaja.

No sóc una negada pels estudis, però em despisto molt facilment per què realment si no són coses que m'interessin perdo el fil.
Serem sincers, no m'agrada empollar, de deu coses en puc entendre una, l'estudi per mi pot donar moltes sortides, no ho negaré però preferiria sortir per arreu del món a descobrir veritats en ves de quedar-me sentada en una cadira havent d'escoltar les veritats sense viure-les...

Doncs dono per acabada la primera entrada. Ja aniré actualitzant de tant en tant.

1 comentario:

Tirant Lo Negra dijo...

Hola kariño meu gracias per ajudarme en tot aixo , ya tu compensare , et comento perque testimo moltisim ok .
Bueno ya manire pasant testimo prexiosa juana de arco besitos